petak, 26. prosinca 2014.

New Year's Eve outfits & hairstyles

Puno vas me zna s aska adiosprobleemos, pa ću dio s upoznavanjem preskočiti :)

U prvom postu ću vam napisati i pokazati kombinacije koje možete obući za doček Nove godine i dati vam par ideja za frizure.

#1 outfit
- Jednostavna i elegantna haljinica, na nju se može još obući neka jaknica ili sako.
Umjesto štikli, balerinke isto lijepo pristaju uz ovu haljinu :)

H&M - 199 kn


#2 outfit
- Ova haljina će zasigurno vizualno poboljšati vašu figuru. Isto kao i prva kombinacija, dosta su jednostavne i prikladne, a ni ne koštaju puno novaca.

H&M - 149 kn


#3 outfit
- Čipka na svakome izgleda posebno, a u ovoj haljini će vam doći i struk do izražaja.
Zbog toga jer ova haljina nema rukava, obavezno uz nju treba obući sako ili lijepu jaknicu, po mogućnosti u boji koja će pasati s obućom :)

H&M - 299 kn


#4 outfit
- Ja bih osobno ovakvu haljinu htjela obući na doček Nove godine, jer je stvarno predivna. Sviđa mi se boja i to što je uska. Cure koje ne vole štikle i balerinke, na ovu haljinu mogu obući starke. Awesome.

H&M - 79,90 kn


#5 outfit
- Kao peti outfit ću staviti kombinaciju s trapericama, jer sam sigurna da ima cura koje bi doček radije provele u trapericama nego u haljini i štiklama :)





H&M - 99,90 kn



H&M - 149 kn

Hairstyles








To je to za prvi post. Nadam se da vam se ovaj post svidio :)
Na asku mi pišite o čemu želite da pišem u sljedećem.

Byeee

Nema komentara:

Objavi komentar